2011. január 30., vasárnap

Tavasztündér (jelmez)





Farsanghoz közeledve, ugyan mi más is lehetne a téma mint a gyerekek jelmezválasztása.

Hetek óta egyre gyakrabban került nálunk is szóba, ki minek szeretne öltözni az ovis farsangon.
Tavaly nagyon egyszerűen elintéztem a jelmezkészítést, mellesleg aminek külön örültem, hogy nem a huszadik hercegnők vagy tündérek lettek a csoportjukba, mint tette azt minden kislány...
Az idén is szerettem volna lebeszélni a lányokat csilivili rózsaszín ruhácskákról,de hiába vetettünk be apjukkal minden (agyament) ötletünket a jelmezválasztással kapcsolatban, szilárd elhatározásukban megingathatatlanok voltak -hercegnők vagy tündérek lesznek.
Voltam én is kislány lehet, hogy éppen ezért adtam be a derekam viszonylag rövid időn belül, de abba nem voltam hajlandó beleegyezni, hogy kész (üzletbe vásárolt) ruhába lejtsenek a "kifutón" és csak egyszerű tündérként, vagy hercegnőként szerepeljenek a(z ovis) közönség előtt.
Ha már lúd, legyen kövér, adjuk nevet is a gyereknek, azaz a jelmeznek...
Előkotortam a dobozok mélyéről a nyári ruhákat és azokból szemezgetve kerültek elő a megfelelő darabok amik némi átalakítás után megfelelnek majd a jelmezeknek- így lett Lucámból tavasztündér, míg Zsófikám jelmeze elég sok fejtörést okozott, de úgy voltam vele először készüljön el az egyik, utána majd ráérek gondolkozni a másikon is...
Ha tavasztündér, akkor számomra egyértelműnek tűnt hogy virágkoszorút visel a fején, aminek megvalósítását először kreppapírból gondoltam, majd találtam egy szuper ötletet ami alapján megszülettek a mi virágaink is pet palackból, amik drót és anyaggal bevont alapra kerültek fel.
Lucám betegsége miatt itthon volt velem ezért is vett szívesen részt a saját fejdíszének elkészítésében.
Ragasztópisztoly használatával rögzítettem mindent, ezért viszonylag könnyen ment, igaz okozott némi fejtörést, hogy az egyébként is eldeformálódott virágok a hő hatására ismételt alakváltozáson estek át újra és újra...
A virágok levelei zöld kartonból, míg a katicák fél dióhéjból készültek el, mert szerintem az utóbbi is elmaradhatatlan megtestesítője a tavasznak.
A katicák fényességét színtelen körömlakkomnak köszönhetik, amit beáldoztam az "ügy"érdekében...
-következzenek inkább a képek

segítséggel sokkal könnyebben megy...


ragasztáshoz előkészítve...
"modellem" amin a ragasztottam


Zsófikám fején a virágkoszorú -hiába - a szomszéd kertje mindig zöldebb...


Folyt köv...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon csodalatos lett ez a tavasztunder jelmez,hat nagyon kreativak vagytok az biztos.Nalunk mar lejart az ovis farsang a kicsik vagyis Szabinaek mind pizsamaba es cumisuveggel tancikaltak,majd ha kivancsi vagy ra kukk be.Nagyon cukik voltak,de a te lanyaid is csinosak lesznek a jelmezukben,legalabbis ez a tavasztunder jelmez klasz,a sok pillangoval meg fejdisszel.a masik jelmezt meg kitalaltad,a tavalyi kutyus jelmez is klasz volt.puszika

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóóó, ötletes és klasssz:))))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, egyedi, ötletes, Mónis.
    Szerintem kölcsönzőt is nyithatnál, boldogan futnának hozzád az idő- és ötlethiányban szenvedő anyukák.

    Várom Zsófi jelmezéről is a képeket, főleg, hogy aktuális..Hannának kiesett a 2. foga.

    Puszi
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a dicsérő szavakat, tényleg nagyon jólesik, mert dolgoztam eleget a jelmezekkel!
    :)
    Ági!
    A fogtündérest is sikerült végre felraknom, igaz elég nehezen haladok, mert mind a ketten betegek és a jövőhetet is itthon töltik, felköthetem a gatyám mivel foglalom le majd őket...
    Hamarosan jövök hozzád is, bár már mindenkinél óriási lemaradásom van amit jó lenne már pótolni...

    VálaszTörlés
  5. Ez is gyönyörű lett! A virág-készítés ötletét is köszi, egyszer ellopom! :)
    Jobbulást a lányoknak!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails