2014. június 5., csütörtök

Osztályozó értekezlet.

Ez a nap is elérkezett. Bevallom, már magam is alig vártam, számoltam vissza a napokat.
Elfáradtunk mindannyian. Testileg, lelkileg egyaránt. Szükségünk van egy kis feltöltődésre, hogy még egy héten keresztül képesek legyünk a megszokott időben felkeli. Ma reggel, szokatlanul könnyű táskával indultak a lányok iskolába. Ez nekik is, és nekem is fura volt. Hiányérzetünk volt, és ez most olyan jó! A jót, pedig könnyű megszokni... Már ami a tanulás részét illeti. Mert azt, egy darabig egészen biztos, hogy hanyagolni fogjuk. Sőt, tankönyvet se nagyon akarok látni. Láttam éppen eleget és nem csak az utóbbi, témazárós időben.
Noha hivatalosan még nem, de számunkra, már mától elkezdődik a vakáció!!!


2 megjegyzés:

  1. Irány a nagybetűs NYÁR! Kellemes nyaratok legyen! :)

    VálaszTörlés
  2. bocsánat, rég jártam erre, de hogy neked mennyire JÓL áll a kalap!!
    egyébként is nagyon jó fej vagy, bátran hordhatsz akármit, jól áll:)))

    kellemes pihenést, nagy feltöltődést kívánok, üdv

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails