2012. január 21., szombat

Mi ez?

Na jó, ez így nem korrekt, mert nagyon kicsi az esély arra, hogy ezt valaki segítség nélkül kitalálja...

Játszani jó!
Ezt  bizonyítja az is, hogy MJ és fia blogján  a napokban igen izgalmas képekkel találkozhattunk, és különbözőségünkből adódóan így utólag, igen meglepő megfejtések születtek.

Itt most nincs tétje, nem jár ajándék a helyesen válaszolónak, de kíváncsivá tett, hogy ti mit láttok a képen.

Segítségül annyit elárulok, hogy a közelgő farsang jelmezéhez készült, mint nélkülözhetetlen ismertetőjegyek egyike...
Vagy inkább kérdezzem azt, hogy minek öltöznek a lányok, legalábbis az egyik biztosan?
 



9 megjegyzés:

  1. Aranyhaj???
    Első ránézésre reszelt citromhéjnak néztem, de téged ismerve valami PET palackos dolog?

    Glória

    VálaszTörlés
  2. Hot dog -ban a mustár? Bár elég kicsi esélyt látok rá, hogy egy 6 éves, gyönyörű kislány pont hot-dog akarjon lenni:-))) Aranyszőrű bárány? Arra esetleg nagyobb a sansz:-)))(egy mikrónyival)

    VálaszTörlés
  3. Ööö! Citrompor Dumbledore-nak?

    Jó a fejléced. :o)

    VálaszTörlés
  4. MIHAMARABBI JOBBULÁST KÍVÁNOK LUCÁNAK!!

    VálaszTörlés
  5. Bevallom őszintén, fogalmam sincs, engem egy kaviárra emlékeztet, de annak kevés köze lenne egy farsangi öltözékhez, inkább el szerettem volna mondani, hogy tetszenek az ilyen kitalálós játékok, valahányan másképp látjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap elárulom nektek ígérem!!!

      Katalin, köszönjük!
      :)))

      Törlés
    2. Színezett cukor/só vagy dara? De mire lesz jó, kíváncsi vagyok!

      Törlés
    3. Krisztallit: tiéd a pont, mert valóban színezett cukrot fotóztam!
      :)))
      Erre a színezett cukorra nagy szüksége lesz a méhecske jelmezbe öltözött Luca lányomnak, virágpor gyanánt...

      Glória:Látszik, hogy ismersz már valamennyire, mert természetesen szerePET kapnak a palackok is, ám ennél a jelmeznél kissé szerényebben, míg Zsófikámnál, már-már az egész újrahasznosítás jegyében készül/t.
      :)))

      Hamarosan jelentkezem az elkészült jelmezekkel, már csak egy fényképezőt kell venni hozzá...
      :(

      Törlés
  6. Csak ma értem ide és bevallom, soha nem találtam volna ki. Én valami szivacs morzsalékra tippeltem.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails