2012. június 14., csütörtök

Fehér levendula

 Most nyílik.
 Rengeteg az apró babahajtás körülötte, természetesen rózsák társaságában.

Télen, sajnos rengeteg elfagyott...
Viszont most  már örülök, hogy szaporítani is tudom.
(na jó nem én, hanem önmagát, magról)
Remélem nyár végére megerősödnek annyira az aprócska tövek, hogy ajándékozásra is alkalmasak legyenek...

Rózsáim a kert minden szegletében fényképezhetetlenek, mert az "asszisztenseim" egy perc nyugtot nem hagynak, mindenhová követnek...
- tisztára üldözési mániám lett miattuk!
:)


12 megjegyzés:

  1. S mivel számomra a fehér virág felülmúlhatatlan,el kell mondanom: csodásak!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a virágaid. Jó érzés lehet köztük sétálni.

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoruek ezek a viragok,biztos nagyon jo illat is van a kertbe.pusizka

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű, gyönyörű a fehér levendula,
    de az összes fehér virágod
    az összes fotód zseniális
    a kutya, az meg KIRÁLY

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a fehér levendula, egyik ismerősömnek van, nála szoktam gyönyörködni benne és a rózsáid is szépek.

    VálaszTörlés
  6. Júlia: Hasonloan vélekedem én is a fehér virágokról.;)

    Sucika: Köszönöm, valóban kellemes...:)

    Izabella: Az illatok mámorítóak, főleg úgy, hogy a szomszéd lonca is besegít.
    :)))

    Katalin! Te ösztönöztél arra, hogy megnézzem virágzás ügyben mi is a helyzet... Szétültetésüknél, elsőként gondolok, majd rád! Izi, meg valóban egy csibész...
    :)))

    Rózsa: Mikor a kertet csináltuk, akkor akadtam rá egészen véletlenül egy kertészetben,(addig nem is ismertem) sajnos azóta sem látni...

    VálaszTörlés
  7. Névtelen10:25

    szia Mónika!

    én is imádom a levendulát,van is a kertben,de fehéret még soha nem láttam.gyönyörű!
    mi történt a kutya hölggyel?nagyon divatos a fülcopfja,édes pofa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kutya hölgy fülecskéje, (fajtájából adódóan) vágva lett, de makrancoskodik, nem akarja az "igazságot" így néha a fülére kerül ez+az! :)))

      Törlés
  8. Nem tudom mit rontok el, de nálam nem szeretnek a levendulák megmaradni.
    Most bimbós egy kis helyes fehér, és izgulok meddig bírja.

    VálaszTörlés
  9. Ja ! Fehér rózsa - a drágám vett nekem két tövet, erre kiderült, hogy halvány rózsaszínűek. Most az ovisoktól kaptam búcsúzóul ismét két tövet, az egyik állítólag fehér, izgalommal várom a virágzást, mert ugyan az a "termesztője"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem semmit nem rontasz el a levendulákkal egyszerűen csak rossz szériát fogtál ki! :(
      A fehér rózsák néha nálam is rózsaszínben virítanak, de gyorsan meggondolják magukat és inkább fehérbe folytatják virágzásukat!
      Örülök neked, máskor is szeretettel várlak!
      ;)

      Törlés
  10. Milyen különleges! Fehér levendula! Eddig még csak fényképeken láttam :-)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails