2012. június 6., szerda

Margaréták PET palackból

Sokadik virág variációim közül, amiket PET palackokból készítettem, ezek most legkedvesebbek a szívemnek.

 
Ballagásra készültek...
-ezek a helyes kis margaréták szimbolizálják az óvodát, aminek ugyanez a neve, és holnap fájó szívvel búcsút veszünk tőle.
4 év emléke tobzódik bennem.
Hónapok óta próbáltam hárítani, nem gondolni a megmásíthatatlanra, de bevallom nagyon nehéz.
Eleinte megfordult az is a fejemben, hogy elkezdek visszaszámolni a 100. naptól, most meg már csak 6 napunk van hátra az ovis életből és egy sort sem voltam képes írni az egészről...

Nehéz, mint minden más mióta ikres anyuka lettem, hiába van két angyali gyermekem, egyszer élem át  a születés pillanatát, csak úgy mint a járást, szobatisztaságot, mert az a pár nap különbség ilyenkor igazán nem számít az elválás fájdalmát, mikor óvodába kerültek, most pedig a búcsút intenek és szeptembertől iskolások lesznek...
Most írhatnám azt is, hogy-egyik szemem sír, a másik pedig nevet,- de nem teszem, mert jelenleg, könnyben úszó szemekkel, vakon próbálom leírni ezeket a sorokat úgy, hogy ráadásul rég elfeledett emlékek tucatjai is megnehezítik helyzetemet.
Félek a holnapi naptól, talán könnyebb lesz ha már túl leszünk rajta...
Amolyan Scarlett O' Hara módon, addig is megpróbálok ma többet nem gondolni rá, majd holnap... elvégre, holnap is nap lesz.

"segítségeim" akik nélkül a képeken nem állnának úgy a virágok, ahogy...
-Görci és Izi


Viszont idén, szakítottam az ilyenkor szokásos süteményemmel és elhagytam járt utamat, a járatlanért.
Azt, hogy milyen sikerrel még nem tudom, mert jelenleg is a hűtőben dermed tetején a csokoládé, aminek tökéletes felkenése eléggé megizzasztott, de nem fogott ki rajtam, ÉN győztem, végül tükörsima lett...
-már csak a tökéletes szeleteléssel kell megküzdenem, mire a "főkóstolók" hazaérnek és értékelik remekművemet.


                                                                   Kiegészítés:
 Ilyen lett (jó sok)

5 megjegyzés:

  1. Tudom mit érzel Mónika, sok ballagást megértem, most ballagott a második unokám az óvodában, annak ellenére, hogy a nyelvet nem értettem, végigsírtam az ünnepséget, egy korszak lezárul, bár még sok szépet tartogat az élet számukra, igazából ez a gyerekkor gondtalan része, a többiben már feladatok várnak rájuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg zsepivel és kevés sminkkel készülök a délutánra...
      ;)
      Tudod, az az igazság, hogy a lányokon is jobban látni a komolyodást hetek óta, mióta "élesbe" telnek a napok...
      Igen, sajnos vége a gondtalan gyerekkornak, szeptembertől majd nagy kihívások várnak rájuk és ránk is egyaránt...

      Törlés
  2. Monika:)

    En minden ev iskola kezdesen is sirok:)akkor kepzelheted a ballagast.

    A viragod valami meseszep, es a suti, a kiegeszitod pedig nagyon vidam!Nagyon ki fogja hangsulyozni egymast a ruhaddal.
    Sirjal csak, ezek a konnyek jok,en ugy itelem meg:)

    Szep ballagast kivanok!

    VálaszTörlés
  3. Harminc év után, az utolsó ballagtatás volt csoportomban. Furcsa érzés.
    A gyerekek többsége egy évet járt hozzám, az összeszokás és megszeretés nem volt egyszerű, de a búcsúzás így is, úgy is eljön!
    A "régi" gyerekeim voltak a csoport lelkecskéi!
    Hiányoznak!
    De a nyuggerségnek mégis örülök.
    Hogy készül ez a helyes margaréta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A margaréták (Lipton Ice) flakonok aljából lettek kivágva, az alkalmas "csak" rá...
      közepén lett kifúrva és egy drót lett a közepébe dugva amit ragasztópisztollyal rögzítettem.
      A levelek szintén PEt palackokból lettek kivágva, különböző méretekben amit először bevagdostam (úgy mint az igazi leveleken) cakkosra, majd egy gyertya, vagy mécses lángja felett óvatosan megformáztam őket!
      Ezek is fúrva lettek festés után...
      Nem nehéz, mindenképpen próbáld ki!
      Ja, és mutasd is meg!!!
      ;)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails