2011. április 14., csütörtök

Játék a képekkel

Lepkevár hívott egy különös játékra, amiben 10 dolgot kell magamról elmesélnem, mindazokról amiket szeretek, de nem akárhogy, hanem képekkel, fényképekkel.
Hozzá hasonlóan, nálam is elakadt már pár játék, de ennek a kedves felkérésnek, most nem tudtam ellenállni!
Bevallom, megfelelő képek kiválasztása volt a legnehezebb feladat, mert az évek óta felgyülemlő fotókat nézegetve, rengeteg szép, kedves emlék jutott az eszembe mindamellett, hogy már egy fél évvel ezelőtti kép is mennyire aktualitását vesztette.
Nőnek a lányok ez kétségtelen, eddig is tudtam, de eddig se időm, se hangulatom (kapacitásom) nem volt hozzá, hogy ennyi időt szánjak egy-egy fotó kiválasztására, amik ráadásul nem is a legjobban sikeredettek, de számomra annál kedvesebbek...
Gondolom ennyi bevezető után, senkinek nem lesz meglepő, hogy helyettem a lányok mesélnek majd.
Eredetileg más felállásban szerettem volna a képeket csatolni, de ez most egyenlőre így sikeredett, mellesleg, átléptem kért tízes listát is...
:D

Jöjjön hát, hogy mit szeretek.

SZERETEM

-a páromat, családomat, örök társamat


-a mosolyukat
-a meghitt "nagy "beszélgetéseket, "kettesben" töltött időket


- a magányos pillanatokat

-az édes kibékülést
- a mozgalmas napokat


-kertet és természetet

Balatoni nyarakat és naplementéket


-nyári záporokat, hajat borzoló langyos szeleket


- az állatokat, de (természetesen) akadnak kivételek


-kerti sziesztákat otthon,


és házon-kívül

-régi (nemcsak nádtetejű) házakat, bútorokat, tárgyakat

-csibészséget, vicceket
- jó zenét

-finom ételeket, italokat

-a sportot (bár az "okosak" szerint a gyereknevelés is extrém sportnak számít)
-vidám pillanatokat, nagy nevetéseket



-a "kötelező" házimunka- utáni lazítást-a föld (homok) szagát

-a saját stílusomat, amit végre megtaláltam

-a tükörképemet,
elfogadtam, hogy én sem fiatalodom , vagy igen?

és végül, de nem-utolsó sorban, szeretem a régi családi fényképeket

Ezt a játékot szeretném továbbküldeni blogger társaimnak

- Ági
-Ágnes
-Csilla
-Mona
-Joe bácsi
És minden bloggernek, aki kedvet-érez ehhez a fantasztikus játékhoz!

A játék mellé díj is jár!


Tegnap délutánunkat, ha valahogy jellemeznem kellene, akkor a nosztalgia nevet kapná...
Valahogy a fényképnézegetés hirtelen jött szenvedélye átragadt családomra is, így estébe nyúlóan elevenítettük fel az elmúl évek eseményeit, amit, hol csendben, szemünkből titokba törölgetve az összegyűlt könnycseppeket, hol hangos nevetésekkel fűszerezve töltöttünk el.
Tulajdonképpen nem is értem, hogy EZ eddig, ilyen szinten, miért maradt ki az életünkből.
Nem győzök hálálkodni Lepkevárnak aki a játéklehetőségen túl, sokkal többet adott nekünk.
Köszönjük!

Itt szeretném megragadni az alkalmat és meghívni minden rendszeres és rendszertelen olvasómat erre a játékra!
Bátran hivatkozzatok rám, vegyétek- vigyétek a játékot és a díjat, mert megérdemlitek!
Kívánom, hogy nektek is legyen olyan szép a napotok, mint amilyen nekünk sikeredett, a tegnapi játék során.

21 megjegyzés:

  1. Szia sokszor jövök a blogodra, igaz nem mindig hagyok neked megjegyzést. Csodálatosak a gyerekeid és kár lett volna ha ezeket a képeket nem láthatjuk mi is .
    Szép napot kivánok:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Aranyos játék, élni fogok a lehetőséggel, mihelyst lesz időm képeket válogatni...
    A díj is nagyon aranyos, nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Móni, ebből a sorozatból kiderült, hogy milyen vidámak, boldogak, elevenek a lányok, és persze az anyukájuk! Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Igen....a képek mindent elárulnak. :)
    Nagyon szép sorozatot készítettél!

    VálaszTörlés
  5. Csuda jó képek! :)

    VálaszTörlés
  6. Mónika, köszönöm, hogy játszottál! :) Nem is tudom, hogy melyik kép a kedvencem, több is van... Nem vagyok egy túlérzékeny típus, de az a kibékülős kép...!

    VálaszTörlés
  7. De drága vagy!!!!! :)
    Össze szedem magam és megcsinálom az én képes beszámolót az én kedvenceimről :)
    a fotóid gyönyörűségesek!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen!Aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Monika:)

    Nagyon kedves jatek, es igazan nagyon otletes.Ahogy Te oldottad meg az meg kulonosen, tunderiek a kislanyok:))orom volt nezni oket vegig es ahogy talaloan csatoltad a fotokat a szoveghez:))vidaman fejezodik be a napom, es hogy ram is gondoltal , attol meg kulonosen!
    Nagyon -nagyon szepen koszonom, es hat jol feladtad a lecket, de majd en is kisutok valami sajatosat, vagy csak szepen leutanozlak:D

    Nagyon szep hetveget kivanok, puszillak!!

    VálaszTörlés
  10. Jajj, ez nagyon jó lett! Gyönyörű képek és nagyon hangulatos sorok! Köszönöm, hogy megosztottad velünk!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű,hangulatos,kedves,vicces,aranyos kép sorozatot sikerült feltenned!Megérte a fáradozást,mert kár lett volna nem látni ezeket...

    Ügyes vagy Móni!

    VálaszTörlés
  12. Móni! Ez többet ért most bármilyen relaxációs gyakorlatnál. Feltöltött, megmosolyogtatott.
    Örülök, hogy ismerhetlek, hogy a lányaid a lányaim barátnői lettek.
    Lepkevártól én is megkaptam a játékot és nagy kedvet csináltál ahhoz, hogy én is böngésszek a képeink között.

    Ági

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm! Mostanában a kissé túlérzékeny korszakomat élem (megint), talán még érzékenyebb vagyok, mint a várandósságom alatt :), így picit megkönnyeztem soraidat és a lányok egy két fotója bennem olyan emlékeket elevenített fel, hogy hmmmm .... szépek, és nagyon jó volt őket nézegetni és belőled egy kicsit többet kapni :)

    VálaszTörlés
  14. Meg sem dicsértem a képeidet, pedig nagyon tetszettek! Kiegyensúlyozottság, boldogság árad belőlük, a lányaid pedig nagyon helyesek. Jó volt őket nézni, és tulajdonképpen mindazt szeretem én is, amit leírtál.
    Köszönöm még egyszer, hogy gondoltál rám, mostanra el is készültem vele... :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólásokat!
    Sokkal többet kaptam ettől a játéktól amit amit valaha is reméltem!
    Írtam még pár sort a bejegyzéshez, tehát vegyétek-vigyétek, mert ez a játék mindenkinek JÁR!
    :D

    VálaszTörlés
  16. Szenzációs lett!!!
    :)
    K.

    VálaszTörlés
  17. Bömbiztető, mosolytatós, édeskedvesszépségesszép fotókat gyűjtöttél egy csokorba, imádom a lányaidat mától:))))))
    annyira nagy, király egy család vagytok:))))))

    VálaszTörlés
  18. Köszi a képeket, és ezt az egész bejegyzést! Háromszor nézegettem végig, annyira jó hangulatuk van. :)

    VálaszTörlés
  19. Kedves Móni!

    Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon jó volt végigolvasni a soraidat és a hozzájuk nagyon passzoló képeket nézegetni. :) Sajnos mostanában ritkán olvasom a blogokat, de ezt most megérte. :)

    Puszi.

    Vivien

    VálaszTörlés
  20. Vivien!

    Köszönöm!
    :)

    VálaszTörlés
  21. Már tovább is adtam! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails