2009. október 21., szerda

virág szerda

























Mivel a lányok itthon maradtak Zsófia tegnap esti láza miatt
( reggelre már kutya baja se volt)
elhatároztam, hogy befejezem utolsó nagyobb munkálatomat a házban.
Rengeteg virágom várja az átültetést, amiben most a lányok segítségét is kértem.
Örömmel szórták kis kezükkel a virágföldet a cserepekbe, dugdosták az ágacskákat...
Jó volt nézni amint komolyan, felelősségteljesen végzik munkájukat.
Gábor, szokásos délelőtti telefonjával amiben a lányok egészsége felől érdeklődött,
megkérdezte tőlem

-és most mit csináltok?
-virágot ültetünk- válaszoltam büszkén
-húúú... akkor biztosan jól szórakoztok!

És tényleg szórakozás volt a lányokkal csapatot alakítva az ültetés, mindenki tudta mi a dolga.
Persze, hogy virágföldes volt az egész konyha amit a végén egyedül takarítottam fel,
de mit bántam én!
( elfáradtak a sepregetésben )

Így, hogy most jobban szemügyre vehettem virágjaimat, megakadt a szemem a karácsonyi kaktuszomon lévő kis bimbókon.
-hiszen még csak október van, hová ez a nagy sietség...

Jó-jó, mindig hamarabb szokott elkápráztatni szebbnél szebb tűzpiros virágaival, de arról nem volt szó, hogy karácsonyra vehetek egy másikat ami akkor is virágzik (még)!

Az is lehet, hogy kis kaktuszom meghallotta amint múlt héten kiakadtam, hogy az üzletekben már most karácsonyi díszeket lehet kapni, és nem szeretett volna semmiről se lemaradni...

Nagyobb bevásárló központok, lakberendezési áruházak teljes karácsonyi pompában várják a kedves látogatókat ( vevőket)
Mivel családostól mertünk, a lányok öröm kiáltásaitól zengett már a bejárat is,
olyan ámulattal, csodálattal tudták (nem csak) nézni a feldíszített fenyőfákat.

-anya nééézd itt volt a Jézuska!!!
(szentségeltem magamba, mert erre azért nem voltam felkészülve október közepén...)
- igen kicsim! (nyeltem egy nagyot, mert hirtelen ennél többet nem tudtam mit kinyögni)
-most jön hozzánk is?
-nem szívem, majd később! ( még mindig csak kapkodom a levegőt, az agyam teljesen leblokkolt...)
-tegnap??? ( holnapot szeretett volna kérdezni, de a látvány Zsófit is megzavarta)
-sokára, még nagyon messze van karácsony. Tudod, előbb még lesz a szülinapotok, mikulás, Lucának a névnapja és csak utána lesz karácsony...
( ennél a résznél már összekaptam magam és sikerült kimerítő magyarázatot adnom a kis kíváncsinak, aki ezek után "már csak" azt nem értette, hogy ha később jön...)
-akkor itt miért van mááár?

( mit mondhatnék egy majd 4 éves gyereknek, hogy magyarázzam meg a felgyorsult világunk és üzleti fogás, gazdasági válság, globális felmelegedés a fene se tudja minek a hatására pakolták ki már most október közepére a karácsonyi dekorációkat.
Hogyan értessem meg vele, hogy ez így nem természetes, hiszen még töklámpást se faragtunk, és még azzal se késtünk el.
-nem tudtunk méltó képen megemlékezni elvesztett szeretteinkről
-még egy hónap van hátra advent első vasárnapjáig is ( addig is sokat kell még aludni)
-jelenlegi legnagyobb "gondomat" születésnapjuk megszervezése okozza
-annyi csodálatos dolog vár még ránk ebben a pár hónapban, én még nem szeretném ennyire sürgetni az idő előrehaladtát!

Minden napot a saját megszokott tempónkba szeretném eltölteni, és ha eljön az ideje, akkor nekünk is hoz majd a Jézuska karácsonyfát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails