2010. január 19., kedd

Jó munkához idő kell?







Délelőtt jobban éreztem magam, legalábbis ahhoz, hogy elkezdjük a lányokkal lebontani a karácsonyfát.
(már azt hittem, hogy februárban is kerülgetnünk kell, annyira jól tartotta magát)

Komoly segítséggel gyorsan haladtam a munkával.
Tudom, hogy a gyerekmunkát büntetik, ezért csak segítettek!

Míg a fa bontásával foglalatoskodtunk, eszembe jutott, hogy milyen nehéz volt feldíszítenem egyedül, (több óra, nem is értem!!!) most pedig hip-hopp lekapkodtuk a díszeket... és kész!

Jövőre ezért elhatároztam, hogy csak feldobálom a karácsonyfára a gömböket és nem tökölök, nem nézegetem jobbról, meg balról, hogy hová jutott több, vagy kevesebb a díszekből.
Miért töltsek több időt a díszítéssel, ha a lebontása is ugyanannyi...
-Egy mozdulat!

Miért több az az egy mikor felrakom, mint amikor leveszem?
Na, ezt mondja meg nekem valaki!

A házban teljes káosz uralkodott...

-dobozok mindenhol, a szó szoros értelmében

- mikor azt hittem az összes díszt elpakoltam, mégis újabb és újabbak kerültek elő!!!

A lányok időközben ezekkel kezdtek játszani, -szegénykék!
-nincs semmilyen játékuk, hogy erre kényszerültek...

-folyamatosan a girlandokkal küzdöttem (ebből kutyaházat építettek, amit a földön kerülgettem)

- és csillám poros voltmégazatyaúristenis!!!

Estére sikerült részben visszaállítani az eredeti állapotot a házban, de még így is kerülgetni kellett a dobozokat, zsákokat, amiket egyedül nem bírtam (nem akartam) lehordani a mosókonyhába, inkább megvártam vele Gábort.

:)

Eddig jutottunk, mert neki meg már nem volt kedve szétfűrészelni a fát...

???
Estére maradt a "csupasz" fa és látványa...


Gyakorlatilag semmivel nem jutottunk előrébb, mégis sikerült jól elfáradnom az egész napos pakolásban.

Maradt tehát az ígéret:
- majd holnap megcsinálom!

(ja, ezt Gábor mondta)

Csak győzzem kivárni...!

-Fogom győzni!!!

-Fogom győzni???


Más...

Az esti fürdetésre visszabetegedtem ( kicsit szimuláltam csak) így apuka egy gyors zuhanyozással akarta letudni a feladatát, amit Lucánál sikerült csak...

Zsófi ragaszkodott a fürdéshez, mindegy miben és hogy hol, alapon...

Holnap Lucám is így szeretne "fürdeni"

- a csapban!

:)
:)
:)

Kíváncsi leszek ez a hóbortjuk meddig fog tartani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails