2010. január 1., péntek

Új év-új kezdet...


A tegnapi átmulatott éjszaka után, azt hittem a lányok picivel tovább alszanak.
-Tévedtem!
Igaz, nem hajnalban keltek, de nekem még olyan jól esett volna egy kis alvás...
( legalább egyszer egy évben)
Megint pizsamapartit tartottunk, akár csak tegnap...
(délutánra azért sikerült felöltöznünk)

Megengedtük magunknak azt a luxust, hogy már "korán" reggel bekapcsoltuk a tévét.
Had nézzék nyugodtan a lányok, míg mi nyugodtan kávézgatunk...

Így adódott, hogy sikerült az újévi koncertet is megnéznünk - már aki...
(egy részét én csak hallgattam, mert közben befejeztem a félbehagyott lencsét, és az asztal terítésével is foglalatoskodtam)
- "balett" tudásukat mutogatták a lányok
(nem is járnak tornára, de azért ügyesen lesték el a mozdulatokat)
-Gábor kényelmesen a fotelből nézhette végig .

Szegény lányoknak ez a két utolsó nap nem a kedvenc ételei fogyasztásával kezdődik(végződik)
ezért próbáltam számukra vonzóvá tenni az újévi lencsefőzeléket egy kis kolbásszal.
( tegnap sütöttem a hurkával, tehát "maradék")
Meglepetésünkre elég hamar bekanalazták(az egyébként finom falatokat)

Némi biztatásra azért szükség volt...

-ettetek már ilyet... és nagyon finom...szeretitek...
(ez egy kis hazugság, de a cél érdekébe mindent)
-azért kell sokat enni belőle, hogy legyen pénzünk...
-ez így szokás...
-mindenki ilyenkor lencsét eszik...

Amikor a lencse és az általuk okozott gázok hatását fejtegettük, amiből akár egy "házi versenyt is rendezhetünk" adta meg a végső lökést és kezdtek el jóízűen enni...
(működik a versenyszellem)

Luca szerint-úgyis apa nyer!
(szerintem viszont a kisasszony komoly ellenfele az apjának)
:)

Ezzel emlékezetessé téve lencse evésüket, még azt is megjegyezték, hogy
-finom!

Szigorúan betartva az újév első napjára vonatkozó szabályokat a nap hátralévő részében sem csináltunk semmit, csak élveztük a gyerekeinkkel töltött idő minden percét.
Most, ( is) csak körülöttük forgott a világ.
(a kiszolgáló "személyzet")

Így kezdtük, így volt szép, így volt jó az év első napja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails