2015. május 8., péntek

Anyák napja


Nem tudok eléggé hálás lenni a sorsnak, hogy idén is részesülhettem az iskolai anyák napi műsorban.
Három éve, mióta már nem ovisok a lányok, minden évben valami új, nem megszokott, sablonos köszöntéssel  találkoztam, ami leginkább a felkészítő tanárok kreativitását dicsérte. Az idei ünnepség, minden eddigi elképzelésemet felülmúlta. Nem osztály szinten, hanem iskolai szinten köszöntöttek gyermekeink bennünket. Maga a műsor, valamivel több mint másfél órás volt. Ez azt jelenti, hogy konkrétan ennyi ideig volt könnyes a szemem...
A képeket Gáborom készítette, így nekem volt lehetőségem a gyerekek előadását figyelni...
A fenti képet pedig még régebben mentettem le, gondoltam majd egyszer kinyomtatom magamnak de, a családom megelőzött vele, aminek nagyon örültem...
-a rengeteg virág mellett.

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails