2009. július 7., kedd

ballagás az oviban



Nagyokkal jártak egy csoportba a lányok, ma tőlük búcsúzunk.
A szülők között már a ballagás időpontját is több vita megelőzte, így a június 3.-ba sikerült megegyezniük.
Nekünk tulajdonképpen mindegy volt a dátum, nem is gondoltam soha, hogy egy ilyen jeles napból is lehet problémát csinálni.

" Elbúcsúzom most tőletek,
Játszottam már eleget,
Sírtam is és kacagtam is,
Másnak adom helyemet.

Kinőttem az ágyacskámat,
Kisszékem is pici már,
Fakocka és játék mackó,
Isten veled mesevár. "

Ma eljött ez a nap is amire már olyan régen készülnek műsorukkal, kicsik és nagyok egyaránt...
Engedélyezettek voltak a házi sütemények is,
amiket év közben nem engednek az óvodába bevinni. (ÁNTSZ)
Kicsit csalódott voltam, mint utólag kiderült, egyedüliként csak mi vettük a " fáradságot" hogy saját készítésű sütivel kényeztessük a gyerekeket.
( amiket már reggel beadtunk, hogy lakmározzanak belőle kedvükre )
Délután négyre mentünk vissza az oviba Gáborral, hogy még idejébe átöltöztessük a lányokat,
ünnepi szandikkal, szoknyákkal, ruhákkal megpakolva érkeztünk, mert nem tudtuk hogy éppen milyen hangulatba is találjuk őket, mihez lenne kedvük...
Istenem,... NŐ-ből vannak...
Kivételesen egyformába szerettek volna lenni és az óvónéniknek se okozott problémát,
hogy nem a hagyományos fehér blúz-sötét szoknyába un, ünneplőben vannak.
Műsorukat tökéletesen adták elő, nem rontott a szövegében senki.
Jó érzéssel töltött el, hogy a szülők az általam készített kép előtt fotózták csemetéjüket, nekem pedig eszem ágában se volt felfedni inkognitómat.
A ballagás utáni zsúr is viszonylag jól sikeredett, míg a szülők beszélgettek addig a gyerekek kedvükre hancúrozhattak az óvoda udvarán.

Köszönet a segítségért a nagyoknak, akik megkönnyítették a beilleszkedést a kisebbek számára.
- tanulhattak tőlük, jót - rosszat egyaránt
- akikre felnéztek, mintaképük lettek...

és itt vannak azok, akik nevét nap mint nap hallgattuk lányainktól
- Viki, Jázmin, Nagy Bence, Oli, Peti, Kadisa
Igen, ők voltak a nagy kedvencek...


Sok sikert kívánunk nektek az iskolás éveitekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails