2009. július 15., szerda

soha ne mondd, hogy soha...

Maratoni takarításom ( terasz ajtó berakása után ) megfogadtam hogy soha, de soha ekkora munkába nem kezdek bele!
Jóformán még ki se pihentem magam, megint a lehetetlenre vállalkoztam, festeni fogok.
Festeni, de most nem kisebb képet, hanem a gyerekek szobájában a falat.
Ez is úgy kezdődött mint a többi munkálat...
szóltunk a festőknek, akik júniusi kezdéssel elvállalták a ház kifestését, mi meg csak vártunk,
vártunk, de nem történt semmi...
Egyre türelmetlenebb lettem, mert nagy örömömbe, hogy felújítjuk a gyerekszobát, tartottunk lányaimmal egy rajz délutánt és összefirkáltuk a falat... amit azóta is bánok illetve bámulok.
Kezdetben egy tisztasági festésről lett volna szó, ám ahogy teltek a napok és a hetek, többet szerettem volna egy egyszerű festésnél.
A lányok kedvence jelenleg minden ami tündéres és pink, amiből kiindulhatok.
Már csak a megfelelő tündért kellett megtalálnom.
Nehezebb volt mint gondoltam volna... amerre jártam, minden könyvet megnéztem,
tündérek után kutattam...
Azt nem mondanám, hogy nem tetszett egyik sem, láttam aranyosabbakat is,
de a legtetszetősebbet nem egy könyvben, hanem egy függöny anyagon találtam meg.
Mivel lányaimnak is tetszett, gyakoroltam a tündér rajzolást, természetesen ezt is a már kellőképpen összefirkált falra.
Pikk-pakk pillanatok alatt elkészültek a rajzok, amik talán egy 6 éves gyereknek se okoztak volna különösebb nehézséget.
Még mindig a festőkre vártunk, amikor az egyik bevásárlóközpontban megláttam Őt!
Őt akire talán titokban vágytam, Őt aki lehet, hogy mindig is a fejembe volt a tökéleteset...
Megtaláltam végre a számomra tökéletes tündért, aki nem más mint Simsaly.
Szerencsémre a függöny anyagból, csak mintának valót vettem, ami nem megy kárba, tökéletes kispárnák lesznek belőle.
Simsaly pedig azóta egy pausz papírra, igaz némi módosítással felrajzolva várakozik,
hogy a szoba egyik falát díszíthesse.
Interneten a falfestésről is sok hasznos olvasnivalót találtam ami után bátran kijelenthetem,
hogy én is kipróbálom.
Miután Gábort is sikerült meggyőznöm arról, hogy a gyerekszoba kifestésére mi is képesek vagyunk, ha már így alakultak a dolgok, nézze a jó oldalát... spórolunk, lássuk be nem keveset.
Van nekem az a nem túl jó tulajdonságom, hogy mindent egyszerre szeretnék, befejezni, megcsinálni, csak időm nincs hozzá.
Most, nem csak a falak festését találtam ki, hanem a gyerekszoba bútorainak átalakítását is...
Ha minden igaz akkor hétvégén el is kezdjük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails