2009. szeptember 9., szerda

Falfirka


Elkezdtem a lányok szobájába felrajzolni a képet...
Könnyebben ment mint gondoltam.
A rajzot szabad kézzel készítettem, de nem élesbe a frissen festett falra, annyira profi sajna,nem vagyok.
Először egy óriási pauszpapírra rajzoltam, folyamatos módosításokkal,
( radírozással-újra rajzolással) míg azt az állapotot el nem érte amit megálmodtam a falra.

a kép mérete:180x140 cm tehát nem kicsi...
témája: ikrek és mégis mások, avagy kettő a lány, tündérek vagy valami hasonló...

Pauszpapírról át kellett másolnom a falra, amit szénceruza segítségével oldottam meg.
Utána a másik oldalát kellett átrajzolnom( szénceruzával ) hogy indigóként funkcionáljon nekem.
És itt jött a "nélkülözhetetlen" segítség Gábor részéről, úgy kellet felragasztanunk ideiglenesen a falra a képet,
hogy ne fogja össze a szénceruza a nem kívánt helyeken a falat és a festék is helyén maradjon.
Rövid küzdelem után sikerült is kiviteleznünk tervemet és alig fél óra múlva már a falon díszelgett a rajzom.
A gond most megint a szénceruza miatt volt, mert nagyon fogott, maszatolódott ( ez a dolga )
Tehát az egész rajzot át kellett radíroznom, addig amíg csak halvány vonalakat lehetett látni.
Ez lett a tökéletes, most már csak a festése-színezése van hátra.
Délután amikor a lányok észrevették falfirkámat, nem jutottak szóhoz meglepetésükben.
Alig várják már, hogy színes legyen... (hát még én )
A képen nem sok minden látszik, pont a halványsága miatt, mert már csak radírozás után jutott eszembe fotózni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails