2010. augusztus 12., csütörtök

Logikus, nem?

Főzni kivételesen nem volt kedvem a nagy melegben, de valami egyszerű dolgot szívesen összeütöttem volna a lányoknak ebédre, csak azt nem tudtam mihez lenne kedvük...
Felsoroltam pár ételt, amit úgy gondoltam, hogy belefér az "alig" főzés kategóriába, mikor Zsófikám kijelentette, hogy ablaktojást szeretne enni.
Először azt hittem, hogy hülyéskedik, mert közben folyamatosan rajzolt, és más kacifántos névre átkeresztelt ételt sorolt fel, viccelődve nevetgélt a saját aranyköpésein, de mikor már harmadszorra emlegette az ablaktojást, akkor kezdtem jobban felfigyelni szavaira.
Lázasan járt az agyam, próbáltam kideríteni az mi is lehet, mire rájöttem, hogy a tűkörtojást emlegette!
Igaza van, ha van ablakzsiráf, miért-ne lehetne ablaktojás is?

:)

(szabadalmaztatnom kellene)

Egyébként fokhagymakrémlevest "ütöttem" össze nekik, de legközelebb ígérem, hogy olyan étel kerül az asztalra ami mellé tökéletes feltét lesz az ablaktojás,
-mondjuk egy spenót, vagy tökfőzelék amik nagy kedvencei(n)k közé tartoznak!

2 megjegyzés:

  1. Aranyköpések...imádom őket:)

    Puszi és kellemes hétvégét!
    Timi

    VálaszTörlés
  2. Zsofi edes lehetet az ablak tojas keresevel.puszika

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails