2011. június 2., csütörtök

Élmény és fürdő is egyben

Sárospataki kirándulásunk nem fejeződött be a nagy/szülői-ház meglátogatásával.
Igaz, jócskán lett volna még mit megmutatnom a városból, helyette viszont a közeli strandra vittük el a lányokat, amire az időjárás-előjelzésben beharangozott kánikula miatt készültünk és valljuk be jobban is érdekelte őket...
Nagyon jól érezték magukat a lányok, talán, mert ők is megértették ennek a napnak rendkívüliségét.
Mivel tudták, hogy munka/ovi-nap volt, gyakran kérdezgették tőlem, hogy az adott pillanatban, mit csinálhatnak a csoporttársaik...
Legnagyobb örömük akkor volt, amikor a délutáni szieszta, alvás került szóba, míg ők sellőlányként siklottak, hancúroztak a medencében, cseppet sem szerettek volna óvodában lenni...
Az első idei évi strandolásunk után, megcéloztuk Tállyát, elvégre mégis csak ez lenne a "lakodalmi" bázisunk az elkövetkezendő napokban...
A környék gyönyörű, szállásunk fantasztikus volt.
Gyors kipakolás után, ritka-jó gasztronómiai élvezetben volt részünk a helyi étterem jóvoltából.
A kedves kiszolgáláson és finom-ételeken felül, lehetőséget kaptunk a pincészet és vendégházuk megtekintésére is.
Ez a része a lányoknak egészen addig nem keltette fel érdeklődését, míg a pincében, a szó szoros értelmében, össze-nem futottak /bemelegedésként a lépcsőkön le-fel szaladgálva/egy kis békával.
Mint az a bizonyos elefánt a porcelánboltban, úgy éreztem magamat lányaimmal a tornyokba rakott, palackozott borok mellett, de szerencsére megúsztuk...
Az étteremmel szemközti téren már érkezésünkkor kiszúrtuk a szökőkutat, de mivel nagyobb volt az éhségünk, mint kíváncsiságunk ezt a részét későbbre halogattuk.
Azt hiszem a lehető legjobb döntést hoztuk, mert teli-hassal, sokkal kellemesebb volt ejtőzni a szökőkútnál és hallgatni a zenét, miközben gyönyörködhettünk a ritmusra, változószínű vízi-táncban is.
Ezért a látványért Tállyára kell utazni?- hihetetlennek tűnt...
Már alaposan besötétedett, mire sikerült rávennünk az aprónépet távozásra, hiszen hosszú, fárasztó nap állt mögöttünk, és a másnapunk se ígérkezett sokkal pihentetőbbnek.

szállásunk
az étterem, több-száz éves kapuja

1. Nagyon klasz napotok volt, az mar biztos.Latszik a lanyokon hogy nagyon jol ereztek magukat a strandon,a pincebe a beka tarsasagaba,es mindenhol.KLasz a szokokut arnyai.puszika

De hol is van ez a Tallya?

2. Izabella!

Tállyán eddig még én sem jártam, de mondhatom, hogy gyönyörű borvidék, ami Tokajtól, mindössze pár kilométerre található!
    Tudod, a Tokaji borok...Isteniek!
    ;)

3. Gyönyörűek a fotók, és milyen nagyok a lányok!
    Hangulatba hoztál, már alig várom a nyaralást!!!

4. Szép nap lehetett! :o)

Nekem helyreállt az irányítópult. :o)