2011. június 18., szombat

Vakáció!


Nálunk is elérkezett a várva-várt vakáció!
A héten, már csak a visszaszámlálás könnyítette meg a dolgomat a lányoknál, akik az előző átmulatott hétvége után sehogy sem akartak óvodába menni.
Nem csodálom, mert egész héten ragyogó, igazi kánikulai időben volt részünk, amit sokkal szívesebben töltöttek volna, strandon pancsolva.
Előzetes terveim szerint, sokkal jobban felkellet volna készülnöm a lányok fogadására, de ismételten több munkát, elintéznivalót tűztem ki célul magamnak, mint amennyit kapacitásom megengedett volna...
Sebaj, most már itthon vannak a lányok, akik a családi kupaktanácson/ megbeszélésen/ megígérték, hogy segítenek nekem a takarításban, de legfőképpen a rendrakásban, amit maguk után minden nap megtesznek ezután.
Na, erre azért kíváncsi vagyok, de bizakodóan állok a nyár elé...
-hatalmas segítség lenne, ha nem nekem kellene a pónikat, babákat, gyöngyöket, naponta utánuk szedegetni, mert belefáradtam a papolásba, fenyegetőzésbe a kukásokkal és egyéb játékelkobzó rémségekkel.
Azt hiszem, hogy ilyen téren rend lesz, mert egy újfajta /zsarolási/ módszer alkalmazásába kezdtem!
Lehet elítélni az alkalmazott módszerem miatt, ami még mindig jobb, mint egy leamortizált anya nyár végére...
A lényeg a következő, akivel nagyon elszalad a szekér, kezelhetetlen, az megy oviba!
/ami egyébként zárva van/
:)
Gondolom egy darabig az ovimumus működni fog, mert tegnap is csak egyszer kellett megkérnem őket a játékaik elpakolására, máskor alkalmi-süket lányaim, azonnal munkához is láttak!
:D
Ami miatt viszont ez a bejegyzés megszületett, nem más mit a lányok adatainak rögzítése, amire nyár végén szeretnék majd visszatérni.
Nem szoktam efféle méréseket végezni a lányokon, igaz néha rádobom őket a mérlegre, vagy a centi alá állítom, de ezeket az adatokat soha nem dokumentálom.
Tavaly meglepődve konstatáltam, hogy nyáron a lányok lábmérete 2 számot nőtt szeptemberig.
Természetesen nem csak a lábuk nőtt, hanem ők maguk is, ami még számunkra is szembeötlő volt, akik minden nap láthattuk őket.
/méretileg nem rám ütöttek, az már biztos/

Jöjjenek, hát az adatok a jelenleg 5 és fél éves lányaimról.

Zsófikám adatai lesznek az elsők, mert Ő volt a lelkesebb ezen a téren.

súly: 23 kg /mondjuk ezt már régóta tartja/
magasság: 120 cm
láb méret: 31-es 32? /20 cm/

Lucusom:

súly: 21 kg /ez is régóta stagnál/
magasság: 119 cm
láb méret: 30-as /18 cm/

Már most hihetetlenek ezek az adatok.
Pár hónappal ezelőtt, Luca még 3-4 cm-el alacsonyabb volt.
:)

7 megjegyzés:

  1. szia
    tényleg nagy lábon élnek a csajok:) (Boginak 28-as lába van)..
    örömmel olvastam, hogy más is alkalmazza az ovimumust "fenyítés" céljából..nálunk is csak ez válik be...én sem tartom üdvözítőnek, de nem találtam még ennél hatásosabbat..kukás zsák stb. nálunk is meg volt:)
    Andi

    VálaszTörlés
  2. Andi!

    Szerintem megérne egy külön bejegyzést, hogy ki milyen praktikákat alkalmaz a gyereknevelésnél...
    Jaj, igen a szemeteszsák már nálunk se hatja meg a csajokat!
    :)
    Na és nektek működik az ovimumus?

    VálaszTörlés
  3. Nőnek, nőnek, növögetnek. "Egy pillanat" és már fel is nőttek. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Mónika,
    gyönyörűek a lányok, és nagyon tetszik a fotód! Emlékezetes és szép vakációt nektek!!!!

    VálaszTörlés
  5. Remélem azért tábormumust nem vezetsz be. Jobban örülnék, ha a kiscsajszik várnák már a startot :-))
    Az ajándékdobozkátok szuper lett!!

    VálaszTörlés
  6. MJ: jaj, bele se szeretnék gondolni, hogy mennyire rohan az idő...

    m:Köszönöm! A tieidet meg se közelíti! :)

    Krisztallit: Tábormumus, nem lesz, legfeljebb annyi, hogy én megyek helyettük...
    :D

    VálaszTörlés
  7. De jó is a vakációs hangulat!:)

    A lányok méretei nagyon szépek.Abból kiindulva,hogy Anettem 6 éves és 21 kg:))

    Nagyon szép nyarat kívánok nektek és a lányoknak!!
    Jöttök Erdély fele?

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails