2013. április 6., szombat

Helyzetjelentés röviden...

Tulajdonképpen magam sem gondoltam volna tegnap ilyenkor,
- hogy szemeim helyén jóformán csak egy aprócska csík húzódik majd,
(pedig még főzött kávét, teát a gyerekeknek is osztogattak, amiből kettőt el is fogyasztottam a megszokott neszkávém mellett)
Bal csuklómat nem érzem, és a jobb kezemmel is csak egy fokkal rózsásabb a helyzet.
Vízhólyagok száma: 1
Gerinctelennek érzem magam a több mint 7 órás üléstől, amit a mini iskolai széken töltöttem.
Azt hiszem, hogy mostanában erősen kerülni fogjuk a különböző színezőket és az olló használatot is.
A papírbabákról még akkor nem is beszéltem...

-végeredményt még nem tudunk, de a megdöntésre váró rekord számügyileg eléggé elkeserített enyhén szólva is sokkolt az első pillanatban.  (jóval több mint 2000 méter)
Sebaj, még ott van a délutános éjszakás műszak a felső tagozatosokkal, akikre számíthatunk. 

Az agyunk a kezünk mellett folyamatosan járt: osztottunk, szoroztunk egész nap.
- még jó, hogy matematika tagozatos osztályt képviseltünk...
Kőkemény normát állítottunk be magunknak, amit óráról, órára  sikerült megdöntenük.
A mi csapatunk (1-es csapat) a nap végére összesen 204 méternyi kivágott, kiszínezett papírbabával járult hozzá a rekordkísérlethez és akkor, még a többieket nem is említem (mondjuk a legjobbak voltunk ez kétségtelen)
Holnap délután derül ki a végleges eredmény, addig  meg rághatjuk a kefét.
Képeket sajnos nem készítettem, mondjuk, nem is volt mivel és időm se lett volna rá...
-de profi fotók biztosan lesznek, valamelyik újság  fotósa jóvoltából.

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails