2010. április 2., péntek

Homokképek (nem csak húsvétra)








A tegnapi nagy melegbe sikerült észrevétlenül kicsempésznem a homokozóból pár maréknyi homokot, úgy hogy a lányok ne vegyék észre.
Ha valamiért vártam, hát ezért, a homokozó kinyitását...
Régóta kacérkodtam a gondolattal, milyen lehet, hogy nézne ki a homokból készített "festmény", de meg-kell mondjam várakozáson felüli lett a végeredmény...

Ezek az első próbálkozásaink, kihasználva még az utolsó napokat húsvét napjáig, de azt biztosan tudom, hogy nem az utolsó munkáink születtek meg ma homokból ...

Elképzeltem magunkat, milyen jól fogunk szórakozni a kertben nyáron, ahogy homokozva alkotunk, ontjuk magunkból (nem csak a homokot, hanem) a homokképeket.

Délelőtt ezeket a "homokképeket" alkottunk a lányokkal, azaz pontosabban ők alkottak, én csak az alapokat készítettem elő számukra...
Rajzoltam két tojást és két nyuszit ceruzával egy A/4 -es lapra.
Ragasztóval (szilikonnal) "festették" be a mintákat, majd beszórták homokkal és kész is lett a remekmű...
A nyulaknak mozgószemeket is ragasztottak...

Szilikonos alapú ragasztót, már korábbi munkáink során is gyakran használtunk, mert könnyű vele dolgozni, nem beszélve arról, hogy bárhonnan könnyen el(le)takarítható,
a végeredmény pedig tartós marad.
Kis papírra nyomtam egy keveset a szilikonból és ecsettel kenték (festették) fel a lapra.
Az ecset használat után vízzel könnyen kimosható!

Egyenlőre könnyebbnek tűnt az a megoldás, hogy én rajzoltam meg az alapokat, de következő projektbe, már 100% munkájuk a lányoknak lesz.
Először mikor elmondtam nekik elképzelésemet (tervemet a homokképekről), bevallom csodálkozva néztek rám, bőszen bólogattak, de láttam rajtuk, hogy fogalmuk sincs arról hogyan lesz kép (festmény) belőle...
Hamarosan mikor maguknak szórhatták rá a homokot megértették, és elragadtatva gyönyörködtek a végeredményben, ami saját kezük munkáját dicséri.

:)




Mire elkészültünk a képekkel Lucám belázasodott.
:(
Nagyon nem lep meg a dolog, mert megint egy ünnep közeledik, amikor rendszerint betegek a lányok.
Azt hiszem erről majd a következő bejegyzésemben beszámolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails