2013. január 17., csütörtök

Tiszta Amerika!

Nagyon jó hangulatban telt az esték, így bőven belefért apai részről egy kis gyerek nyúzás is, amibe a végén jómagam is bekapcsolódtam, erősítve ezzel a szadisták táborát.

Helyszín: nappali.
Gyerek Luca  a földön fekve nevetve visítva hempereg, -mert éppen a talpa, mint leggyengébb láncszem lett megtámadva...
Az az isteni babaillat, ami ezekből a bűvös talpacskákból áradt, külön fokozta a mókát, majd mikor már nem bírta tovább a kiképzést a gyerek, végső fegyverként bevetette a legmegalázóbbat, ami  szülőt csak érhet.
-FELJELENTELEK BENNETEKET! -felkiáltás mellett.
:)
Talált, süllyedt!

Csak tudnánk, hogy honnan szedte, komolyan gondolkodóba estünk....
-Tiszta Ááámerika!
 

9 megjegyzés:

  1. :-)
    Jó lehetett! Nagyon szeretem a gyerekszájakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem, csak sajnos nem nagyon jegyzem le, ezért most ennél mindenképpen meg kellett tennem!
      :)

      Törlés
  2. Jó lehetett! Tessék sokat csinálni, mert nemsokára nem engedik, no meg babaillat sincs már!:-)))))

    VálaszTörlés
  3. Egy nap két sztori?! Nagyon jó! Zsófi nem csikis? Vagy ő időben elmenekült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsófi is nagyon csikis, csak éppen az adott időben nem ért rá némi bohóckodásra, mert elmélyülten alkotott...
      -egy Coca-colás palackot címkézett át!
      :D

      Törlés
    2. Látod, azt el is felejtettem leírni, hogy ilyen eseteknél általában hárman vagyunk egy ellen...
      tehát nincs menekvés az áldozatnak.
      :)))

      Törlés
  4. :) Jogász lesz. Ász! :)

    VálaszTörlés
  5. :) Imádom, ez nagyon betalált. Kiváncsi lettem volna az arcotokra, :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails