2009. november 19., csütörtök

bárányhimlő


Mostanában egymással ilyen komoly dolgokról beszélgetnek a lányok...

Lucámra hétfőn úgy adtam rá az új harisnyát, hogy előtte nem öblítettem át.
-lustaságomnak meg is lett az eredménye, mert a térdén és a lábfején apró kiütések lettek és csak gyanítani tudom, hogy a harisnya miatt.

Még aznap este fürdetésnél is azon agyaltam, hogy vajon tényleg a harisnya lehetett a " ludas"?


Tegnap szintén fürdetéskor hallgattam ki a két lány beszélgetését:

-ezt nem hiszem eeel, mi az istenkétől ilyen pöttyös a lábam? - sopánkodott Luca,
miközben próbálta elkaparni a pöttyöket, ha lehet véresre
-hááát, mert bárányhimlős vagy! -hangzott Zsófiám gyors válasza

ekkora bölcsesség hallatára kifordultam a fürdőszobából :) egyenesen Gábor karjaiba

-gondolom legközelebb a H1N1 lesz témájuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails