2009. november 20., péntek

Csak csajok!











Egész nap (szinte) a gyerekszobába lévő képek festésével voltam elfoglalva.
-most nem nagy kedvel és lelkesedéssel kezdtem el, de idő közben kellő képen belerázódtam.
- csak akkor hagytam abba a festést, amikor az idő múlása jelezte, hogy ideje elindulni a lányokért az oviba( Gábor vidéken volt)

Itthon, egy hirtelen ötlettől vezérelve, karton papírból kivágtam egy fenyőfát és a lányok elé tettem, hogy szépen színezzék ki... (időtöltésnek kitűnő)
- közben Gábor is hazaérkezett igaz, hogy ezt inkább "villámlátogatásnak" mondhatnám,
mert amint lemosta magáról az "út porát" rohant is tovább.
Sietségének oka, nem más mint az osztálytalálkozója volt.

-maradtam tehát továbbra is egyedül a lányokkal, elhatároztam, hogy tartunk egy igazi csajos napot!

a fenyő kiszínezése után kezdődhetett a díszítés ami:
-körömlakk ( mint ragasztó)
-flitter mint "csillogó dísz" ékesíti a fánkat
-végül csillogó piros " kötözővel" tekertük körbe a remekművüket...
(természetesen ezt is kétszer, hogy ne legyen rajta "vita" )
jó szórakozás volt és időben is éppen annyi ami az ő korukban leköti a gyerekeket
( valamivel több mint egy órát vett " csak" igénybe)

-ezután "lazításként" jöhetett a Barbie-zás
-majd a szülinapjukról megmaradt marlenka elfogyasztása (apa elől)

Telefonon felhívott az unoka nővérem Gabi, aki hogylétünk felől érdeklődött...míg én vele fecsegtem( röpke fél órát)
addig a lányok:
-nekiálltak "mosogatni"
( ami következtében csurom vizesek lettek ) és természetesen
-át is öltöztek (a legszebb ruhájukba)
Kisebb vita után megelégedtek egy-egy farmer szoknyával is
(amiben rögtönzött divatbemutatót tartottak)

-majd, CSEND LETT...

oka nem volt más mint a csibészség, huncutság, ...
Ha a gyerekek csendbe vannak akkor kezdhet igazán aggódni a szülő, vajon mit csinálhatnak ami miatt ilyen nagy csend szükségeltetik...

-nálunk az adott csendet lányaimnál, a fürdőszoba megszállása jelezte
( pontosabban azé a pipere fióké, ahol a körömlakokat és különböző "kencéket" is tartom)

Mikor beléptem a fürdőbe ( még mindig telefonnal a fülemen) akkor láttam, hogy mind a két csajom erősen koncentrálva lakkozza a körmét "titokban"
-nem tudom, talán már a negyedik réteget mázolták fel éppen a körmükre...
( eléggé vastagnak tűnt a lakkréteg)
ezután következett a lábuk( mert természetesen az se maradhatott ki)

A száradással még várnunk kellett ezért a fürdéshez kicsit késve kezdtünk
( nem szerettem volna elrontani " a remekműveket" se a kezükön, se a lábukon...)
- vagy a lányok ilyen nagyok-vagy a kád kicsi, de alig fértünk el hárman benne!
Egy laza vacsora után tele pocakkal jöhetett az ágy megcélzása.
- most, a házban fellelhető összes plüssállatka és a könyvek miatt tűnt szűkösnek a hálószoba

" az alvástól még messze vagyunk... mert az ugrálástól nagyon (is) felélénkültek a lányok"

Hiányzik az apjuk, ritkán szokott nélkülünk elmenni, most is "igazoltan" volt távol.
Ezek a csajos napok amik csak rólunk szólnak, mindannyiunknak sokat jelentenek
( nem mintha az egy szem fiú "Gábor" miatt feszélyeznénk magunkat)
-lehet, hogy kicsit engedékenyebb is vagyok ilyenkor és nem egy mesét olvasok nekik, hanem akár tízet vagy tizenötöt-de legalább én is ugyanúgy élvezem, mint a gyerekeim ezeket a "csak" csajos bulikat!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails