2009. november 8., vasárnap

horse evolutions







Az egész akkor kezdődött, amikor az autóban ülve Luca felkiáltott a lovakat ábrázoló óriásplakát előtt...
Elhatároztam, hogy megnézem az interneten mi is ez az egész...
Elhatározásomat tett követte, aminek eredményeképpen azonnal rendeltem is 4 jegyet az előadásra...
Nem telt el nap úgy, hogy ne hozták volna szóba, ráadásul a tv-ben is egyre többet reklámozták...
Nem csoda, hogy Richter Ferenc és csapata meghódították Monte-Carlót is!

Izgatottan várták már a lányok a nagy napot...
A jegyek már hetekkel előtte kezünkbe voltak, ráadásul az első sorba szóltak...
Egy pillanatra se volt bennem kétség afelől, hogy fogják bírni a 2x50 percet a lányok, nyugton ülve...
-amit barátnőjük anyukája kérdezett tőlem ( ők csak ettől való félelmükben hagyták ki a műsort)

Biztos voltam lányaimban!
(ráadásul szerencsénk volt már egyszer nyáron is végignézni ugyanezt a produkciót, fele áron)
akkor,- ott a Balatonon, éppen azért aggódtam, hogy legalább egy lovas produkció szerepeljen már a Cirkusz műsorában, mert a lányok csak azt várták...
Azon az öreg elefánton meg néhány tigrisen és krokodilon kívül az egész előadást a lovak határozták meg, nagy meglepetésünkre ( és a lányok örömére)

Tudtam, hogy semmi fészkelődés, vita, hiszti nem lesz lóimádó lányaim részéről.
Nem is okoztak csalódást!
-bár a szakadó esőben a bejárattól elég messzire sikerült leparkolnunk és a lányok lelkesedése is csökkenni látszott, de amikor végre elértük az épületet és megérezték a "lószagot" feledtek minden addigi nehézséget.
Tátott szájjal nézték a műsort ( bevallom én is )
Most valahogy nagyobb hatással volt ránk a rengeteg szebbnél szebb ló "és nem csak" látványa
- állapítottuk meg Gáborral.
Ügyesen táncoltak és nem csak az ír táncot utánozva, hanem a teljes sötétben Michael Jackson zenéjére foszforeszkáló láb és fejdíszekkel a "fekete démonok"
( bevallom akkor még a szőr is állt a hátamon annyira tetszett)
Fényképek amiket készítettem sajnos nem a legjobbak lettek, de emlékezetes maradígy is a Horse evolutions...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails