2010. március 22., hétfő

Már megint?




Múlthéten egy kis megfázás miatt itthon-tartottam a lányokat, mert féltem, hogy valamilyen betegséget elkapnak és nem szerettem volna, ha a többi gyereket is megfertőznék akiket vártunk a "buliba"...
Így is veszekedtem eleget az "aprónéppel" akik ki-be rohangáltak a teraszról, féltem, hogy a hirtelen beköszöntött jó-időben, felhevült testükkel megfáznak...
Nem is volt semmi bajuk, egészen tegnapig, amikor már a reggeli ébredésnél eléggé gyanús volt Zsófikám szeme...
Már megint kötőhártya gyulladás, pedig nem is voltunk olyan helyen ahol megfertőződhetett volna...

Ma szokásos telefon reggel az oviba, hogy ezen a héten se számítsanak a lányok társaságára...

Lucánál a múltkori kötőhártya-gyulladás, csak gyanú volt, de ez a mostani nagyon komolynak látszik...
Szegény Zsófinak tiszta csipa a szeme, reggel alig bírta kinyitni...
-kikapartam a szemem anya a csipából- mondta mikor kijött a szobából résnyire nyitott véreres szemekkel...
Lucának nincs semmi baja, de félő, hogy esetleg fertőzhet, ezért döntöttem úgy, hogy marad itthon mid a kettő.(már megint, vagy még mindig, már magam sem tudom)

Zsófikám (számomra érthetetlen okokból) sokkal makacsabban áll a szemcseppkérdéshez.
Hiába olvassuk az Anna, Peti és Gergőt, amiben Annának van kötőhártya-gyulladása, semmi nem használ Zsófinál, csak egy kis erőszak, amit nagy sírás kísér...
Számoljuk az ujjunkon, hogy mennyi csepegtetés van még hátra a mai napból.
Zsófikám remélem estére betörik, mert így nekem se kellemes kezelnem a szemét, Gábor pedig nem rohanhat haza minden alkalommal...
Lucám is minden rábeszélőképességét bevetette testvérének, de eddig eredménytelenül...

Nem haladok a munkámmal (amit terveztem húsvétra)
Egyenlőre fogalmam sincs mikor, hogyan fogom tudni befejezni...
A házimunkáról pedig jobb nem is beszélnem a nappali még mindig "csak" asztalokból áll...
Na, és főznöm is kellene, mert semmi ennivaló nem maradt, tehát még ezen is törhetem a fejem, hogy kitaláljak, valami egyszerű- gyors ételt mindennap erre a hétre...
Zsófi nyűgösebb, nem lát jól, ezért nehéz közös elfoglaltságot találniuk Lucával.
Egyik gyerek ezért nyafog, másik gyerek azért...
Remélem holnapra javul egy kissé a helyzet, mert különben húzós hét áll előttünk...

Ebédnél kihasználták a helyzetet és "királylányosat" játszottunk...
Én voltam a (kiszolgáló) személyzet, mint mindig!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails