2011. szeptember 26., hétfő

Irány a szabadba!











Lehetett volna akár ez is hétvégi mottónk, mert az elmúlt napokban Budapest környékét vettük úticélba. Választásunk tudatos volt a szombati napra. A táj és az időjárás szépsége olyan nagy hatással volt ránk, hogy mielőbbi ismétlését kívánta a környékbeli Vácra.
Vasárnap már a délelőtti kávénkat iszogathattuk a napsütötte főtéren, köszönhetően a korai indulásnak, és meglepően gyér forgalomnak, amiben rövid utunk során részünk volt.
A lányok, ezidő alatt kihasználva a kínálkozó lehetőséget, tomboltak, szaladgáltak, hogy kellően bemelegedjenek, mert bár sütött a nap, de azért még hűvös volt egy szál rövidujjúhoz.
Előző nap (feleslegesen) cipelhettük a hosszúujjas felsőiket, most elkerülve a málhásszamár állapotot, mellőztük a melegítőfelsőket, aminek körülbelül 10 perces didergés lett a következménye, de mint írtam, ezt sikeresen áthidalták a mozgásszabadságukkal...
Persze, ha már erre jártunk szétnéztünk a Duna-parton, ami a börtön mellet vezetett el.
Ez utóbbi eléggé felkeltette a lányok érdeklődését, és míg meséltünk, magyaráztunk nekik, addig Ők folyamatosan azt kérdezgették, hogy -ez most komoly? -annyira hihetetlennek tűnt számukra ez a "kézzelfogható" valóság, ami kilépve a mesék világából eléjük tárult.
Szerencsére leérve a kavicsos partra gyorsan túltették magukat a látott és hallottakon, majd feledve az elmúlt perceket gyorsan vetették bele magukat a kagyló (és kavics) szedésbe, kacsázásba.
Régebben (megboldogult lánykoromban) rengeteg időt töltöttem a Duna-parton, szinte már el is felejtettem, hogy milyen kellemes érzés sétálgatni, igaz, akkoriban hasonló kalandokban, négylábú társaságom volt, ami most hiányzott, de nagyon...

Tódor kutyánk (1 hete) megint lelépett, remélem ismételten hazakerül, mert mi kitartóan várjuk Őt függetlenül attól, hogy hamarosan gyarapodni fog családunk létszáma -a félreértések és pletykák elkerülése érdekében gyorsan megjegyzem, - egy kis szőrgombolyaggal.
:D
Elképzelhető, hogy következő bejegyzésem már az új családtagunkról fog szólni, vagy az első komolyabb sétánkról, amit vízparton töltünk el.

5 megjegyzés:

  1. Vácon "éltem" négy évig :) gyönyörű város, irigylem a sétátokat. Jelentem, sajnos Tódort nem láttuk a Vári cuki környékén :( Nocsak, újabb szőrmók, ki lesz Ő?

    VálaszTörlés
  2. Vác!!!
    Legislegkedvesebb helem,
    jaj de szép

    VálaszTörlés
  3. Ismerős helyek. Sokat jártunk Vácon. A börtönt én is csak kívülről ismerem. :))

    VálaszTörlés
  4. Mona: Tényleg gyönyörű, nem is értem, hogy nekem eddig miért maradt ki! Tódi mellé jött volna a "kicsike" úgyhogy jobb ha gyorsan hazajön, akárhol is van... Egyébként egy Briad kisasszony erősíti majd a női nemet a családban. :D

    Katalin: Most már nekem is nagyon kedves lett! :)

    MJ: Még szerencse! :)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails