2009. december 11., péntek

Az "ügy" érdekében,- kegyes hazugság...

mert, meglepetésbulira készülünk Zsófikám keresztanyjának a születésnapjára.

Többeknek megfordult a fejébe, hogy nem vagyok teljesen normális, mikor ekkora terhet veszek a nyakamba.

Még a lányok "családi körben" megtartott születésnapján megbeszéltük Petivel (Zsófi keresztapja)
a meglepetésbulit, aminek mi házunk lesz a színtere.
A szülinapi menüsor sikerére való tekintettel, Peti szerette volna ha megismétlem önmagam, azaz a menüt...

Tehát, várunk 23 vendéget+ 4 fő ha szerény kis családunkat is beleszámítjuk, akkor akárhogy is osztok szorzok 27 főre kell főznöm...
(nyithatnék egy vendéglőt is)
:)

A délelőtti piaci nagy-bevásárlást Gábor oldotta meg egyedül.
Óriási csomagokkal megrakodva érkezett haza, aminek a szortírozása rám várt délután.
(addig amíg a lányok alszanak)
Soha ilyen gyorsan nem készültem el a pakolással és a főzéssel...
Minden nagyon flottul ment...

Gyorsan feltettem a levest főzni,
-közben egy másik lábasban sütöttem a hájat...
-és a csülköt is sikerült bepácolnom, mire a lányok felébredtek...

Nem fáradtam el, ami már csak azért is érdekes, mert reggel óta nem volt megállásom...

Titka a titokban rejtőzik...

Hihetetlen mennyi erőt adott, hogy meglepetést készítek elő!
Nem éreztem kényszernek, mert önszántamból vállaltam be egy olyan embernek akit szeretek, fontos nekem!
Próbáltam kitalálni (belegondolni) hogyan fog reagálni, ha kiderül számára merényletünk.
Közben pedig folyamatosan vigyorogtam magamban, biztos voltam a sikerünkben.

(én nem szeretem a meglepetéseket, ne is próbálkozzon senki)


Kölcsön asztalokkal, székekkel, tányérokkal és evőeszközökkel felkészülve várjuk a nagy napot!

Krisztinek még csak egy hét múlva lesz a szülinapja, amit egy kicsit előre hoztuk, némi füllentéssel...

Áldozatunk, úgy tudja, hogy Lucának a névnapjára csődítettem össze megint a keresztszülőket...

Gyanútlanul belesétál a csapdánkba...
-ha, ha , már alig várom!

Izgulok, azért én is hogy minden jól sikerüljön...
-legfőképp a kajával ne lőjek mellé...

A vendégek közül csak egy közös ismerősünk van, a többiek ismeretlenek számunkra, de aki Krisztit szereti, mi is szívesen látjuk!

A lányoknak felhívtuk a figyelmét hogy készüljenek fel arra,
hogy nagyon sokan leszünk a házban és alig fogunk elférni...
(na, ez tetszett nekik nagyon)

Jelenleg még én se tudom elképzelni mit jelent egy légtérben 27 ember a házunkban...

De hamarosan kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails